Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van terugzending. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra – niet-retourneerbare artikelen

Cadeaubonnen Downloadbare softwareproducten Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant. Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend: Boek met duidelijke gebruikssporen CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend. Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout. Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast. Late of ontbrekende terugbetalingen Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@schroeffundering.nl.

Verkoop artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Uitwisselingen We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {e-mailadres} en stuur je artikel naar: Bedrijvenpark Twente 151 te Almelo.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild. Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je retourzending te weten komen.

Verzending

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: Bedrijvenpark Twente 151 te Almelo. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling. Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren. Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Verzendkosten

De verzendkosten worden bepaald door het gewicht en de afmetingen van uw bestelling. Uiteraard is het ook mogelijk om uw producten gratis af te komen halen.

Bezorging

Schroeffundering werkt samen met diverse transporteurs en koeriers. Normaliter kunnen wij uw bestelling de volgende werkdag al bij u af laten leveren.

Levertijd

Normaliter de volgende dag. Grote aantallen of speciale artikelen tussen de 4 á 10 werkdagen.

Bestelling wijzigen

Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan tijdig contact met ons op via info@schroeffundering.nl . Het wijzigen van een bestelling is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. U heeft dan uiteraard nog steeds de mogelijkheid om uw bestelling retour te sturen.

Bestelling annuleren

Een bestelling annuleren is mogelijk zolang deze nog niet door ons verzonden is. Neem hiervoor tijdig contact met ons op via info@schroeffundering.nl. Is uw bestelling al verwerkt en verzonden, dan is het helaas niet meer mogelijk deze te annuleren. U kunt in dat geval uw bestelling retour te sturen.

Hulp nodig? Neem contact met ons op via info@schroeffundering.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.